когато е в краката и гърдите не
Известие
Collapse
No announcement yet.
Дойде време за климатроник....
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от mian4o Покажи съобщениеАми на 2 или 3 места в основата на стъклото където са чистачките прави скреж отвън. Температурата отвън беше 28 или 29 градуса, а вътре мисля бях го направил на 20 градуса. И трябва ли да духа и на предното стъкло когато е направено да духа на друго място?156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Първоначално публикувано от mian4o Покажи съобщениеАми на 2 или 3 места в основата на стъклото където са чистачките прави скреж отвън. Температурата отвън беше 28 или 29 градуса, а вътре мисля бях го направил на 20 градуса. И трябва ли да духа и на предното стъкло когато е направено да духа на друго място?Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum
EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer
Comment
-
Първоначално публикувано от andro88 Покажи съобщениеСамо аз те разбрах и то погрешно.Стъклото ти се изппотява от вън , а н е хваща скреш. За да хване скреж отвън при 30 градуса ,вътре трябва да е като хладилник "Мраз". Така ,че пускай си чистачките( като мен) и си готов
Хайде със здраве.алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.
Comment
-
Колега, това не е нормално, смени си филтъра на купето, ако не си го правил последните 6 месеца, ако имаш възможност си измий и кондензатора отпред (първия радиатор отпред на колата) и отиди при човека който ти е заредил климатика да ти види стойностите на ниското и високото налегане по време на работа на климатика.FIAT Punto 1,9 JTD
EX Alfa 166 2.0TS 155hp with 18'' RIMsigpic
Comment
-
Двата радиатора този отпред и този в купето са изчистени, филтъра и на малко повече от 6 месеца но не е на повече от година. Преди около месец го чистих с прахосмукачката и вътре в кутията. Това заскрежаване се е получавало два или три пъти за около месец. Ще отида но малко да я покарам и да проверя след около месец, два имали теч и така........
Поздравиалфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.
Comment
-
И при мен се е случвало подобно нещо.Дори един колега го снима и се спука да го показва на другите,понеже на прибиране от работа след едни полети,я бях оставил на слънце с работещ климатик докато оправяхме едни неща и като отидохме до нея стъклото/предното/ в основата беше позаскрежено.Не обърнах внимание отвън или вътре е,но ми се с трува,че се получава при резки разлики вън и вътре.Както казах слънцето я напичаше директно в стъклото,а климатика духаше отвътре на стъклото.Явно затова се е получило ,но съм на мнение,че при подобни фактори всеки един читав климати може да го направи.Алфа...всичко друго е компромис!
http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща
Comment
-
Първоначално публикувано от mian4o Покажи съобщениеАми на 2 или 3 места в основата на стъклото където са чистачките прави скреж отвън. Температурата отвън беше 28 или 29 градуса, а вътре мисля бях го направил на 20 градуса. И трябва ли да духа и на предното стъкло когато е направено да духа на друго място?Last edited by Boby; d.m.y г., 12:32.Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
Opel Astra J
ex:
Alfa Romeo 164 2.5TD
Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
Alfa Romeo 164 2.0T.S.
Comment
-
Здравейте колеги,
Вашите климатици доколкото чета си работят, ама моят духа топло.
Когато си сменях ремъците майстора каа че компресора е ОК. Всъщност по точно каза че няма проблем с ролката и че си върти добре. (нещо такова )Освен да няма фреон други варянти има ли ? Как мога да разбера да ли наистина работи ?
Някакви идеи?
Comment
-
Колега ivelin.yanev включваш на студено климатика. После палиш колата и слушаш звука на двигателя. Около 20-30сек след запалването звука трябва да се промени рязко - с натоварване. Това значи че компресора е включил. Ако няма промяна значи компресора не включва. Отиваш при майстор за проверка на фреон и ако има значи проблема е в компресора. Ако няма пълниш и правиш горната проба. Ако заработи всичко е ок.
Друг начин за проверка на компресора - изваждаш захранването от страната на компресора и за съвсем кратко подаваш директно захранване.Ако компресора включи значи е наред и отиваш отново на майстор за други проверки - електроповреда; липса на фреон; скапан датчик и т.н.
Дано съм ти бил от полза.Last edited by danchev63; d.m.y г., 12:03.
Comment
-
Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщениеАко и моя климатик правеше скреж лятно време щях да съм благодарен на господа
Comment
Comment